Marci mai ebédje első ránézésre inkább tűnik eperfagyinak, mint céklás babaebédnek, a látszat azonban csal. Ez bizony csirke, spagetti és jó sok főtt cékla.

150gr csirkemellfilét megpucoltam, megmostam, felkockáztam, egy kicsit megsóztam. Egy evőkanál forró olajon néhány perc alatt megpároltam.

100gr durum spagetti tésztát sós vízben megfőztem.

4 céklát megtisztítottam, megmostam, kockákra vágtam. Annyi vízben, amennyi elfedte, egy kis só hozzáadásával, közepes lángon főztem 20 percig, amíg megpuhult.

A csirkét, a tésztát és a céklát, valamint néhány evőkanállal a cékla főzővizéből, és összeturmixoltam. Kétszer 350gr zöldséges-húsos tésztám lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása