Nagyon örülünk a szilva szezonnak, egyre többször kap Marci szilvát délelőtt, és délután is. Ma a tízórai körtés szilvapép volt. Egy szilvamag sajnos tönkretette a gyümölcsprésünket, ezért ma gyümölcslé nem, csak püré jutott a babának.

Négy körtét és 20 szem szilvát megmostam, megpucoltam. A szilvát úgy a legegyszerűbb megpucolni, ha pár percre lobogó forralt vízbe dobjuk, vagy ha 15 percre a forró sütőbe tesszük. Mindkét módszerrel egy pillanat alatt egyben le lehet húzni a szilva héját. A gyümölcsöket kimagoztam, feldaraboltam.

A körte- és szilvadarabokat a turmixgépbe tettem, és pépesre pürésítettem. Összesen kétszer 220gr körtés szilvás pépem lett, így holnap is ezt kapja Marci tízóraira.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wulfie 2019.10.26. 23:38:41

Hát én ezt nem a babának készítem el, ugyanis nincs gyerekem, de nagyon szeretem a sima bébiételt is amit a boltban megveszek eszegetni. Szóval kipróbálom a receptet. www.ujsagomat.hu/penny-market/lapozhato-reklamujsag-csutortoktol-17-10-2019/ a hozzávalók pár száz forintból kijönnek
süti beállítások módosítása