120730.JPGA mai ebéd lasagne volt, paradicsomos darált csirkemell hússal.

100gr darált csirkemellet egy evőkanál olívaolajon egy kis sóval megpirítottam. Beleöntöttem egy konzerv hámozott, darabolt paradicsom konzervet, és szórtam bele egy csipetnyi bazsalikomot. Hagytam felforrni, és folyamatos kevergetés mellett megvártam, míg a paradicsom leve egy kicsit elfőtt.

Egy hőálló tálba leraktam 2 lasagne lapot. Rákanalaztam a paradicsomos csirke egyharmadát, és megkentem tejföllel. Megint jött két lap lasagne, szószos csirke, tejföl. Újra két lasagne lap, erre jött a maradék paradicsomszószos csirke, rá tejföl, és újabb 2 lasagne lap. Erre kentem még tejfölt, és megszórtam reszelt sajttal.

180 fokra előmelegített sütőben 20 perc alatt megsütöttem. Akkor jó, ha a sajt szépen rápirul a tetejére. Kétszer 300gr lasagne lett, paradicsomos csirkével.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása