120731.JPGReggelire és uzsonnára még mindig sok turmixot kap Marci, sok-sok friss gyümölccsel és gabonával. Ma reggelire őszibarackból, almából és párolt kölesből készítettem neki az ételt.

100gr hántolt kölest szűrőben átmostam, majd egy lábasba öntöttem, raktam mellé 1,5dl vizet, és közepes lángon, 15 perc alatt megfőztem. Egy almát és két őszibarackot megmostam, megpucoltam, felkockáztam, a turmixgépbe borítottam. Belekanalaztam a főtt köles felét. Két evőkanál tejjel és ugyanennyi vízzel összeturmixoltam.

350gr almás, őszibarackos, kölesturmixom lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása