120827.JPGMarci mai ebédje tészta volt, méghozzá kagylótészta. Tejfölös cukkinikrémet csináltam hozzá, és pulykát pirítottam. Én nagyon szeretem a cukkinis carbonara spagettit, a mai baba ebéd majdnem ugyanaz a recept, egy kicsit egyszerűsítve, és szalonna nélkül.

100gr kagylótésztát sós vízben puhára főztem.

Megmostam, megpucoltam, és lereszeltem két cukkinit. Kinyomkodtam a levét, és egy kicsit megsóztam. Egy evőkanál olívaolajat hevítettem, rádobtam a reszelt cukkinit, sóztam, szórtam bele egy csipetnyi bazsalikomot. 5-6 perc alatt megpároltam, közben folyamatosan kevertem. Ráöntöttem egy merőkanállal a tészta főzőlevéből, és hagytam, hogy kicsit összeforrjon. Ezután belekevertem 4 evőkanál tejfölt, és az egészet együtt is főztem egy kicsit. Amikor kész lett, akkor belekevertem a kész tésztát is, 1-2 percig a tűzön kevergettem, és kész is lett.

100gr darált pulykamellet sóztam, és egy evőkanál olívaolajon megpirítottam. Hozzákevertem a cukkinis-tejfölös tésztához.

Kétszer 300gr pulykás, tejfölös, cukkinis kagylótésztám lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása