Ma ugyanazt ettük, mint Marci, ezért a mennyiségek kicsit megtévesztőek. Paradicsomos húsgombócból szerintem nem is érdemes kis adagot csinálni.

Fél kg darált csirkemellet összekevertem egy vízbe áztatott, kinyomkodott zsemlével, kevés sóval és oreganoval. Kézzel is összegyúrtam, és 3cm átmérőjű golyókat formáztam. Egy lábasban egy evőkanál olívaolajon megpirítottam két szál megmosott, megtisztított újhagymát felkarikázva. Felöntöttem egy üveg (7,5dl) paradicsompürével, ugyanennyi vízzel, majd sóztam, ebbe is raktam egy kis oreganot, 3 csepp citromot és egy teáskanál barna cukrot. Összekevertem, majd belehelyeztem a húsgombócokat. Közepesre csökkentettem a lángot, lefedtem, és 35 perc alatt készre főztem a gombócokat.

Míg készültek a gombócok, 15 perc alatt puhára főztem öt megpucolt, megmosott, felkockázott krumplit. Mikor minden készre főtt, akkor két húsgombócot és egy krumplit villával összenyomkodtam jó néhány evőkanál paradicsompürével. Ez így 300gr paradicsomos húsgombóc lett krumplival. Még egyszer ennyi adagot félretettem neki, a többit mi ettük meg.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása