120703.JPGEz már majdnem igazi lecsó, egyelőre még nem csípős, és nem túl zsíros változatban. A fűszerezése nem igazán mondható magyarosnak, Marcinak így is ízlett. A mai ebéd lecsó volt.

Fél kg paradicsomot megmostam, felkockáztam. Megpucoltam és felvágtam egy fél fej vöröshagymát. Négy evőkanál olívaolajat hevítettem, rádobtam a hagymát. Sóztam, egy nagyon kicsi borsot szórtam rá, és jó sok bazsalikomot. Amikor a hagyma üvegesre párolódott, hozzáöntöttem a paradicsomot. Lejjebb vettem a lángot, tettem rá egy fedőt, és addig pároltam, amíg a paradicsom levet eresztett, és megpuhult (nekem 15 perc volt). Amíg főtt, megmostam, kicsumáztam, és felkarikáztam fél kg paprikát. A paradicsom mellé dobtam. Egy kicsit megint sóztam, és bazsalikomot is szórtam még rá. További 10 percig főztem, amíg a paprika is megpuhult.

100gr darált csirkemellet egy kicsit megsóztam, két evőkanál olívaolajon megpirítottam. Amikor a lecsó elkészült, belekevertem a húst.

Összesen kétszer 350gr csirkés lecsóm lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása