120815.JPGMa habarással csináltam a főzeléket Marcinak, és most már szinte biztos vagyok benne, hogy a rántásért annyira nem rajong. Cukkiniből és karalábéból csináltam a főzeléket, és sütöttem hozzá egy kis pulykát.

Megmostam, megpucoltam, és felkockáztam két fej karalábét és egy cukkinit. Két evőkanál vajat hevítettem, rádobtam a zöldségeket, és megszórtam petrezselyemmel. 4-5 percig pároltam a zöldséget, majd lejjebb vettem a lángot. Felöntöttem vízzel, és lefedve pároltam 15 percig, amíg a karalábé is megpuhult.

Amíg a zöldség főtt, elkészítettem a húst. Megmostam, megtisztítottam, és nagyon kis kockákra vágtam, és besóztam 100gr pulykamellfilét. Két evőkanál olívaolajon megpirítottam.

A habaráshoz 2dl tejfölben csomómentesre kevertem 2 teáskanál lisztet. A zöldségekhez öntöttem, gyors mozdulatokkal összekevertem. Még egyszer a habarással is összeforraltam a zöldségeket, így összesen körülbelül további 10 percig főztem. Kétszer 340gr pulykás karalábés cukkinis főzelékem lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása