120831.JPGMa habarással csináltam brokkolifőzeléket Marcinak, a feltét pedig sült pulykamell volt.

Egy fej brokkolit rózsáira szedtem, a fás részeket levágtam. A maradékot alaposan megmostam, és kisebb darabokra vágtam.

Két evőkanál olívaolajon 1-2 percig pároltam, majd felöntöttem vízzel, sóztam, szórtam bele egy kis petrezselymet, és 15 perc alatt puhára főztem, közepes lángon, fedő alatt. Amikor megpuhult, akkor botmixerrel összeturmixoltam.

Egy dl tejfölbe tettem egy evőkanál lisztet, és csomómentesre kevertem. A brokkolihoz öntöttem, és folyamatosan kevergettem, amíg újra felforrt. Még egy kicsit főztem, amíg a főzelék kellő sűrűségű lett.

100gr pulykamellfilét megmostam, megtisztítottam, kis kockákra vágtam, sóztam. Egy evőkanál olívaolajon megpirítottam.

Összesen kétszer 300gr brokkolifőzelékem lett sült pulykával.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása