Marci új zöldségből készült főzeléket evett, a mai nap a zöldborsó kóstolás jegyében telt el. Még mindig a zöld színű zöldségeknél tartunk, nemsokára variálhatunk újabb színekkel is.

Negyed kg zöldborsót megpucoltam, megmostam. Két kávéskanál olívaolajon 4-5 percig pároltam a borsószemeket. Utána felöntöttem 2dl vízzel, fedő alatt 15 percig pároltam a zöldséget, közepes lángon.

Mikor a borsók puhára párolódtak, beleöntöttem őket a turmixgépbe, együtt a teljes főzővízzel. 8-10 kölesgolyóval összeturmixoltam, finom, pürés főzelék lett a végeredmény, összesen 300gr. 200-at kapott Marci ebédre, a maradék 100-at a hűtőbe tettem, valamelyik nap belekeverem valamelyik főzelékbe.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása