120829.JPGMa elég rohanós napunk volt, nem jutottam el a zöldségeshez, viszont elég biztos voltam benne, hogy azért 1-2 féle zöldséget még a nem mondom ki a nevét, melyik közértben is találok. Hát nem volt szerencsém, ezért Marci mai vacsoráját mirelit spenótból sikerült elkészítenem.

Egy 350gr-os fagyasztott spenótot forralásig főztem, majd belenyomkodtam egy tejbe áztatott zsömlét. Botmixerrel összeturmixoltam, majd kicsit sóztam, és öntöttem bele 1dl tejet. A tejjel még egyszer összeforraltam, amíg kellő sűrűségű lett.

Két tojást 8 perc alatt majdnem teljesen keményre főztem. Megpucoltam, kockákra vágtam, és a főzelékbe kevertem. Kétszer 250gr spenótfőzelékem lett, kemény tojással.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása