Rizs vajban párolt répával

2012.09.13. 19:30

120912.JPGEsténként néha bajba kerülök, nem szeretném mindig ugyanazt adni vacsorára Marcinak, mint ebédre, viszont nem szeretnék sokkal több időt tölteni a konyhában sem. Általában úgy variálok, hogy egyszerre tudjam mind a két étkezést megfőzni, és néha valamilyen hasonlósági is van a kettő között. Ma ebédre répafőzeléket csináltam, vacsorára pedig párolt répát kapott Marci, rizzsel.

150gr barna rizst 3dl kicsit sós vízben fedő alatt, közepes lángon 20 perc alatt puhára főztem. Megpucoltam, megmostam, és felkarikáztam két nagyobb méretű répát. Egy serpenyőben vajat barnítottam. Rádobtam a répát, sóztam, és nagy lángon hagytam, hogy a répa szépen megsüljön, végig kevergettem.

Amikor elkészült a rizs, összekevertem a répával. Kétszer 300gr répás rizsem lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása