120910.JPGMarci ma rakott karfiolt ebédelt, darált karajjal készítettem neki.

Rózsáira szedtem, megmostam, és felkockáztam egy fej karfiolt. Annyi sós vízben, amennyi éppen elfedte, 15 perc alatt puhára főztem, majd leszűrtem, lecsepegtettem.

100gr darált karajt egy evőkanál olívaolajon egy kis sóval és petrezselyemmel megpirítottam.

Kivajaztam egy hőálló tálat. Egy réteg karfiolt tettem rá, majd egy sor húst, rákanalaztam egy kis tejfölt. Majd újra karfiol következett, hús, és megint tejföl. A tetejére egy utolsó réteg karfiolt tettem, megkentem tejföllel, és megszórtam reszelt sajttal. 180 fokos sütőben 20 perc alatt megsütöttem.

Háromszor 300gr rakott karfiolom lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása