120813.JPGValamiért Marci nagyon szereti a padlizsánt, ezért gyakran csinálok zöldséges ragukat. Ma spagettivel kapta Marci ebédre, pulykamellet pirítottam mellé.

Megmostam, megpucoltam, és felkockáztam egy nagy padlizsánt, majd egy kicsit besóztam. Megmostam 2 paradicsomot, feldaraboltam. Két evőkanál olívaolajon megpároltam egy negyed felkockázott vöröshagymát. Rádobtam a padlizsán kockákat, és gyakori kevergetés mellett kicsit megsütöttem. Beledobtam a paradicsomot is, jól összekevertem, még egy kicsit sóztam, megszórtam egy nagy csipet bazsalikommal, majd közepesre vettem a lángot, lefedtem, és 5 perc alatt összefőztem.

A spagetti tésztát sós vízben 10 perc alatt megfőztem. Miután leszűrtem, egy kis olívaolajjal elkevertem, hogy ne ragadjon.

100gr pulykamell filét megmostam, megtisztítottam, nagyon kis kockákra vágtam. Sóztam. Egy kis olívaolajon megpirítottam.

A kész spagettit kisebb darabokra vágtam, és összekevertem a zöldségekkel és a hússal. Kétszer 350gr pulykás, zöldségragus spagettim lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása