Marci ma uzsonnára rizspépet kapott, amit joghurttal, kivivel és banánnal készítettem el.

100gr barna rizst 2dl vízben közepes lángon puhára főztem lefedve, körülbelül 20 perc alatt. Míg a rizs főtt, elkészítettem a gyümölcsöket. Három szem kivit meghámoztam, megmostam, felkockáztam. Egy banánt megpucoltam, felkarikáztam. Amikor a rizs kész lett, összeturmixoltam a gyümölcsökkel és fél pohár natúr joghurttal.

Kétszer 350gr kivis-banános joghurtos rizspépem lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása