Marci az összes tökfélét kedveli, és lehet már patiszont kapni, így a mai ebéd abból készült, fehérrépával főztem, és halfilét sütöttem mellé.

Megpucoltam, megmostam, és felkockáztam egy patiszont és 3 szál fehérrépát. Egy evőkanál olívaolajon 2 percig pároltam a zöldségeket, majd felöntöttem vízzel, megsóztam, szórtam bele egy csipet petrezselymet, és lefedtem. 15 percig főztem közepes lángon.

150gr mélyhűtött pangasius filét felengedtem. A széleit levágtam, egy fél citrom levével bedörzsöltem. Egy evőkanál olívaolajat és egy evőkanál vajat felforrósítottam, beletettem a halszeletet. Kicsit sóztam, és megszórtam petrezselyemmel. 3-4 percig sütöttem a hal mindkét oldalát. Kicsit hagytam kihűlni, aztán villával és az ujjam között is szétmorzsoltam, hogy ne maradjon benne egy szálka sem.

A kész halat a zöldségekkel egy kicsit összeturmixoltam. Kétszer 320gr zöldséges halam lett.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása