A mai ebéd halfilé volt, cukkinivel és répával készítettem el, és kuszkuszt főztem mellé.

Egy fél fagyasztott pangasius filét (kb. 100gr) felengedtem. Egy evőkanál vajat és egy evőkanál olajat hevítettem. Rátettem a halat, mindkét oldalára szórtam egy kis csipet petrezselymet. Kicsit lejjebb vettem a lángot, a hal mindkét oldalát 3-4 perc alatt puhára pároltam. Mikor kész lett, az egészet alaposan átnyomkodtam az ujjaim között, hogy ne legyen benne egy kósza szálka sem.

Közben elkészítettem a zöldségköretet. Megpucoltam, megmostam és felkockáztam egy répát és egy nagyobb cukkinit. Kis olívaolajon 1-2 percig pároltam, majd felöntöttem vízzel, és fedő alatt, közepes lángon 15 perc alatt megfőztem. Felforraltam egy dl vizet egy kis sóval és petrezselyemmel, majd 100gr kuszkuszra öntöttem. Lefedtem, és vártam 10 percet, míg a kuszkusz megpuhult a vízben.

Amikor minden kész volt, a halat, zöldséget és a kuszkuszt összeturmixoltam a zöldség főzővizének egy részével. Kétszer 320gr halas zöldséges kuszkuszom lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása