Ma reggel két adag zabkását készítettem Marcinak, a felét reggel megkapta banánnal és joghurttal, a másik felét pedig délután kapta körtével.

A két adag zabkásához 80gr zabpelyhet 2,4dl vízben puhára főztem kb. 10 perc alatt. A felét a hűtőbe tettem, miután kihűlt. Egy banánt felkarikáztam, egy kis vízzel és a zabkásával összeturmixoltam. Egy fél pohár natúr joghurtot kevertem hozzá.

240gr joghurtos-banános zabkásám lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása