Marci ma evett először halat, és szerencsére nagyon ízlett is neki. Sokat gondolkodtam azon, milyen halat válasszak, végül a pangasius filére esett a választásom. A pangasius filé egyrészt nem szálkás, másrészt pedig kimondottan finom, még a férjem is szereti, pedig ő egyáltalán nem szereti a halakat.

Egy fél fagyasztott pangasius filét (100gr) kiolvasztottam. Kicsit sóztam, és meglocsoltam citrommal. Egy serpenyőben egy evőkanál vajat és egy evőkanál olívaolajat hevítettem, beletettem a halat. Szórtam mindkét oldalára jó sok petrezselymet. Közepes lángon, néhány perc alatt a hal mindkét oldalát alaposan megpároltam. Amikor kész lett, akkor az ujjammal az egészet apróra morzsoltam, hogy biztos ne legyen benne szálka.

A körethez rózsáira szedtem, megmostam, és feldaraboltam egy fél brokkolit (250gr). Megpucoltam, megmostam, és felkockáztam egy krumplit. Egy lábasban felforrósítottam egy evőkanál olívaolajat, majd rádobtam a zöldségeket. Kicsit nagy lángon pároltam, majd közepesre vettem a lángot, felöntöttem vízzel, és fedő alatt 15 percig főztem a brokkolit és a krumplit.

Mikor a zöldségek is megpuhultak, a hallal és néhány evőkanál főzővízzel pépesre turmixoltam az egészet. Kétszer 240gr zöldséges halam lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása