Marci ma ebédre megint kapott gabonát, búzadarából, tojás nélkül készített spagettiből készítettem az ebédet.

100gr pulykamelldarabot megmostam, megtisztítottam, feldaraboltam. Egy kis sóval, petrezselyemmel és vízzel együtt egy lábasban 10 percig főztem közepes lángon, fedő alatt. 100gr spagetti tésztát kicsit sós vízben puhára főztem. Egy fél brokkolit rózsáira szedtem, levágtam a fás részeket, megmostam, és felkockáztam.

A brokkolit a pulyka mellé tettem, öntöttem még rá vizet. 15 percig együtt főztem a hússal. Amikor elkészült, a kifőtt tésztával együtt a turmixgépbe tettem. Öntöttem rá néhány evőkanállal a hús főzővízéből és egy evőkanál olívaolajat. Pürésre turmixoltam. Kétszer 240gr húsos-zöldséges spagettim lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása