Mostanában még mindig főleg a cukkini a kedvenc, bár már a paradicsommal is kezd megbarátkozni Marci. Tegnap azért a biztosra mentem, és cukkinis ebédet készítettem.

10dkg spagettit 10 perc alatt puhára főztem sós vízben. Egy körülbelül 100gr pulykamellet megmostam, megtisztítottam, felkockáztam. Egy lábasba tettem, felöntöttem vízzel, megszórtam egy csipet sóval és egy csipet bazsalikommal. 10 percig főztem fedő alatt, közepes lángon. Míg a hús főtt, egy nagyobb cukkinit meghámoztam, megmostam, feldaraboltam. 10 perc után a hús mellé öntöttem. Öntöttem még rá egy kis vizet, és további 15 percig főztem.

Amikor a pulyka és a cukkini is megfőtt, a spagettivel, egy kis olívaolajjal és néhány kanál főzőlével együtt pürésre turmixoltam. Kétszer 250gr pulykás-cukkinis tésztám lett.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása