Marci tegnap lett egy éves, a szülinapi buliján saját tortája volt, amit rizsből és banánból készítettem neki.

200gr barna rizst 15 perc alatt közepes lángon puhára főztem. Míg a rizs főtt, 4 banánt megpucoltam és felkockáztam. Amikor a rizs kész lett, a banán kockákkal együtt a turmixgépbe dobtam, és egy nagyon kicsi vízzel pépesre turmixoltam. Egy fél napra a hűtőbe tettem, hogy jól összeérjen. Háromszor 200gr banános rizspépem lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mokuska81 2011.12.08. 13:28:16

Isten eltesse sokaig!Nem sokkal a fiam elott szuletett!
Nagyon jo a blogod,szoktam otleteket "lopni":)

finomateszikababa 2011.12.08. 14:29:19

Köszönjük, és boldog szülinapot a fiadnak!! Ha van jó receptötleted, küldd el, hadd próbáljuk ki mi is :))
süti beállítások módosítása