A korábbi tojástól nem lett semmilyen allergiás tünete Marcinak, ezért folytatom a tojás adagolást, ezen a héten már fél tojássárgáját keverek egy adag főzelékbe. Ma tökből készítettem az ebédet.

Egy tök felét (körülbelül 300gr) megpucoltam, lereszeltem. Egy lábasba tettem, felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje, egy csipet sót és egy csipet kakukkfüvet szórtam bele. Közepes lángon, fedő alatt 15 percig főztem. Egy tojást lobogó vízben 8 perc alatt keményre főztem, megpucoltam.

A tököt, a főzővizéből 3 evőkanálnyit és a fél tojássárgáját a turmixgépbe tettem, pépesre kevertem. 220gr fűszeres, tojásos tökfőzelékem lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása