Marci már kóstolta a tökfőzeléket, és úgy emlékeztem, hogy ízlett neki, ezért ma újra tököt főztem, ezúttal csirkével.

Egy kisebb tök felét (héjával együtt körülbelül 400gr) meghámoztam, tökgyalu híján almareszelővel megreszeltem. Egy fél filézett csirkemellet megmostam, megtisztítottam, darabokra vágtam. A csirkét és a reszelt tököt együtt tettem egy fazékba, ráöntöttem annyi vizet, amennyi éppen elfedte a zöldséget. Nagyon kicsit sóztam. 25 percig együtt főztem a tököt és a csirkét, majd felvágtam egy csirkedarabot, hogy lássam, rendesen átfőtt-e. 

A csirkét, a tököt, és a 4 evőkanál főzőlevet a turmixgépbe öntöttem, beleszórtam még 8-10 kölesgolyót, és készre pürésítettem. Kétszer 210gr tökfőzelékem lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása