Marci régen evett már saláta főzeléket, ezért ma újra főztem neki, ezúttal csirke feltéttel. Mostanában hetente háromszor négyszer eszik húst a fiam, egyelőre még csirkemellet, nemsokára a pulykahúst is megkóstolja.

Egy fél fej salátát leveleire szedtem, alaposan megmostam, majd összevágtam. Egy negyed csirkemellet megmostam, megtisztítottam és feldaraboltam. A csirkét együtt főztem a salátával, hogy egy kicsit átvegye a zöldség ízét. Egy lábasba tettem a húst és a salátát, ráöntöttem annyi vizet, hogy az egészet elfedje, és egy csipet sót tettem hozzá. Fedő alatt 25 percig főztem. Kivettem egy kis darab húst, megkóstoltam, hogy megfelelően átfőtt-e.

A csirkét, a salátát és 8 evőkanál főzőlevet öntöttem a turmixgépbe, beledobtam 8 kölesgolyót, és az egészet pürésre turmixoltam. 200gr csirkés főzelékem lett, egy ebédnyi adag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása