A csirke bevezetése sikeresen megtörtént, így egyre gyakrabban adok húst Marcinak. Lassan átszokunk a napi két főzelékre, ebédre feltéttel, vacsorára magában. Még várok egy kicsit, amíg a babám megfelelően rászokik a húsevésre.

Egy fél filézett csirkemellett (200gr) megmostam, megtisztítottam, 4 darabra vágtam. Fedő alatt 25 percig főztem annyi vízben, hogy ellepje a húsdarabokat. Eközben elkészítettem a főzeléket. Két cukkinit és három répát megmostam, megpucoltam és feldaraboltam. Három evőkanál olívaolajat hevítettem, rádobtam a zöldségeket. Öt perc párolás után felöntöttem 3dl vízzel, és fedő alatt 15 percig főztem.

Amikor elkészültek a zöldségek, a turmixgépbe öntöttem őket a főzővíz egészével, és 6 evőkanál puhára főtt barnarizzsel. Négyszer 140gr főzelékem lett.

Mikor a hús puhára főtt, apróra turmixoltam. Négyszer 50gr csirke adagom lett, amit az elkészült főzelékhez tudok keverni. Ebédre kapott Marci 140gr főzeléket és 50gr csirkét, a maradék kétszer három adagot a mélyhűtőbe tettem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása