Marcit továbbra is zöld főzelékekkel szórakoztatom, a cukkinit, ahogy az már korábban is kiderült, nagyon szereti, így most egy nagy adag főzeléket készítettem neki, krumplisan.

Egy valóban gigantikus cukkinit és két közpes krumplit megpucoltam, megmostam, kockákra vágtam. Három evőkanál olívaolajat öntöttem a lábasba, felforrósítottam. Beledobtam a cukkini és krumplidarabokat, 4-5 percig pároltam az olajon. Felöntöttem 3dl vízzel, ennyi kellett, mert a cukkini tényleg óriási volt. Lefedtem, közepes lángon 15 percig főztem. Ezt követően az összes zöldséget és a főzőlé egészét a turmixgépbe öntöttem. Pürésre turmixoltam.

Lett összesen 600gr főzelékem, ami 3 ebédre is elég, így a nagy része a kihűlést követően a fagyasztóba került.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása