Az utóbbi néhány krumplitesztünk sikerrel járt, így Marci újra krumplival kevert főzeléket kapott. Krumpli, saláta és néhány kölesgolyó volt a mai ebéd.

Egy salátafej felét leveleire szedtem, a leveleket alaposan megmostam, majd kisebb darabokra vágtam. Három kisebb krumplit megpucoltam, megmostam, felkockáztam. Két kávéskanál olívaolajat hevítettem, rádobtam a zöldségeket. 4-5 percig pároltam, majd felöntöttem 2dl vízzel. Fedő alatt 15 percig főztem, közepes hőmérsékleten.

Mikor a zöldségek puhára főttek, bedobtam őket a turmixgépbe, beleöntöttem a főzővizet is. A turmixolás után láttam, hogy nagyon folyékony maradt a főzelék állaga, így egy marék kölesgolyóval javítottam rajta. Így már kellemes, pürés főzelékem lett, összesen 320gr.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása