A körte bevezetését rizspépbe keverve kezdtem. Uzsonnára kapta Marci, összesen egy körtét kevertem két adag rizspépbe.

Fél bögre barna rizst főztem egy bögre vízben, közepes lángon, 15 percig. Mikor a rizs puhára főtt, a felét a turmixgébe öntöttem. A rizs másik felét a hűtőbe tettem, későbbi felhasználásra. A rizshez öntöttem 0,6dl tápszert. Egy körtét megmostam, megpucoltam, beledaraboltam a turmixgépbe. Pépesre kevertem a gyümölcsöt a rizzsel.

Kétszer 160gr rizspép készült, két uzsonnáre lett elegendő.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása