Marci ma új zöldséget próbált ki, spárgából készítettem neki főzeléket. Egy csomag spárga (500gr) felét használtam fel, eredetileg az egészet akartam, de túl sokáig tartott a tisztítás.

A spárgák fás végét levágtam, megpucoltam a szárakat, majd jól megmostam őket. 2-3 cm hosszú darabokra szeleteltem a spárgákat. 1 evőkanál olajon megpároltam a zöldséget, majd felöntöttem 1dl vízzel. Fedő alatt 10 perc alatt készre főztem.

Sót nem kevertem a főzelékbe, mert kölesgolyóval sűrítettem. A készre főtt spárgát a főző víz felével és egy marék kölesgolyóval turmixoltam össze. 180gr kész főzelék lett belőle, egy ebédnyi főzelék adag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása