Ahogy már írtam, nem használok gyógyszertári vagy bolti pépet (bár van egy doboz a polcon), én kísérletezgetek az ízekkel. Egyelőre a gyümölcsös pépeket próbálgatjuk Marcival. Volt már barackos ízű, ma pedig almásat készítettem. Az alma a délelőtti almapépből készült, 40gr-ot tettem félre belőle délutánra.

Negyed bögre barna rizst főztem fél bögre vízben, alacsony lángon körülbelül 20 percig, vártam, hogy jó puha legyen, amit könnyű turmixolni. Készítettem 1dl tápszert, beleöntöttem a turmixgépbe, mellé öntöttem a megfőtt rizst, és a 40gr almapürét. Jól összeturmixoltam. Két pohárba kanalaztam a pépet, 180-180gr lett mindkét pohárban. Uzsonnára ez Marcinak sajnos kevés, így még ivott mellé egy kis tápszert is.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása