Ma zabkását kapott Marci uzsonnára, almával és eperrel, most evett először epret, remélem, hogy megússzuk az allergiát. Nem friss epret vettem, még tavaly nyáron tettem el néhány kg-t a mélyhűtőben, reggel kivettem a fagyasztóból, hogy felengedjen.

100gr zabpelyhet 0,5dl vízben és 0,5dl tejben megfőztem, 10 perc alatt, közepes lángon, fedő alatt. Míg a zabkása főtt, előkészítettem a gyümölcsöket. Egy almát megmostam, megpucoltam, felkockáztam. Négy szem epret megtisztítottam, megmostam, darabokra vágtam.

Amikor a zabkása elkészült, összeturmixoltam az almával és az eperrel. 350gr almás-epres zabkásám lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása