Marci ma ismét pangasius filét ebédelt, pároltam hozzá egy kis cukkinit és készítettem mellé bulgurt.

150gr fagyasztott pangasius filét kiolvasztottam, kicsit bedörzsöltem citrommal. Kisebb darabokra vágtam, és egy evőkanál hevített vajon és olívaolajon 4-5 perc alatt megpároltam egy kis sóval és petrezselyemmel. Amikor kicsit kihűlt, akkor először villával összenyomkodtam, majd az ujjaim között átmorzsoltam, hogy ne maradjon benne szálka.

Két cukkinit megpucoltam, megmostam, felkockáztam. Egy evőkanál olívaolajon nagy lángon főztem 2 percig, majd félig felöntöttem vízzel, megsóztam, és közepes lángon, fedő alatt 15 perc alatt puhára főztem. Villával összenyomkodtam.

100gr bulgurt 1dl forrásban lévő, kicsit sós vízzel leforráztam, 15 percig hagytam lefedve állni, amíg a bulgur felszívta az összes vizet, és megpuhult. Összekevertem a halat, a cukkinit és a bulgurt, öntöttem rá néhány evőkanál főzővizet, ami a cukkini után maradt. Kétszer 350gr gabonás zöldséges halfilém lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása