Ma uzsonnára kapott először Marci kivit, sikerült finom édeset vennem. Kukoricakását főztem mellé, és körtével kevertem.

150gr kukoricadarát 4,5dl vízben 10 perc alatt puhára főztem, közepes lángon, fedő alatt. Míg a kása készült, meghámoztam, megmostam és felkockáztam két kivit és egy körtét. A gyümölcsöket egy kis vízzel összeturmixoltam.

Amikor a kukoricakása elkészült, a gyümölcshöz kevertem. Kétszer 350gr körtés-kivis kásám lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása