Marci ma ebédre megint halat kapott, ezúttal kelbimbós spagettivel. Ma is pangasius filéből készítettem el.

200gr durum spagetti tésztát kicsit sós vízben puhára főztem. Egy 100gr súlyú pangasius filét felengedtem. Egy evőkanál olívaolajat és egy evőkanál vajat felforrósítottam, ráhelyeztem a halat, mindkét oldalára szórtam egy kis petrezselymet. Mindkét oldalát néhány perc alatt megpároltam. 200gr fagyasztott kelbimbót egy kis sós, petrezselymes vízben 10 perc alatt megfőztem.

Amikor minden készre főtt, az egészet összeturmixoltam a kelbimbó főzővizével. Kétszer 300gr zöldséges halas tésztám lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása