Marci ma ebédre zöldborsó főzeléket kapott, úgy készítettem el, ahogy a nagymamám (most már Dédi) szokta.

30dkg fagyasztott zöldborsót felengedés nélkül egy evőkanál forró vajon egy egy-két percig pároltam. Szórtam rá egy evőkanál lisztet, egy csipet petrezselymet, és még egy kicsit pároltam nagy lángon, folyamatos kevergetés mellett. Közepesre csökkentettem a lángot, felöntöttem egy kis vízzel, és fedő alatt pároltam 10 percig. A csirkét feldarabolva főztem 25 percig fedő alatt, szintén közepes lángon.

Mikor minden megpuhult, az egészet a turmixgépbe öntöttem, és kanalaztam rá néhányat a főzővízből. Kétszer 250gr borsófőzelékem lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása