Marci ma bordó uzsonnát kapott, fagyasztott meggyből és zabkásából készítettem el neki, joghurttal.

Kiolvasztottam 10dkg magozott meggyet. 80gr zabpelyhet egy lábasba öntöttem, felöntöttem 2,4dl vízzel. Közepes lángon 10 percig főztem, közben azért gyakran megkevertem. Mikor a zab készre főtt, átöntöttem az egészet a turmixgépbe, mellé tettem a meggyet, és az egészet pépesre turmixoltam. Belekevertem 4 evőkanál natúr joghurtot.

Kétszer 240gr joghurtos-meggyes zabkásám lett. Az egyik adagot uzsonnára kapta Marci, a másik adag a holnapi reggeli lesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása