Ahogy egyre többféle zöldséget kap Marci, úgy lesz egyre izgalmasabb a főzelékezés. A francia lecsó néhány hozzávalójából készítettem a mai ebédet, pulykahússal. Ez persze még egyáltalán nem lecsó, de ízben azért már közelít.

100gr pulykamellet megmostam, megtisztítottam, felkockáztam. Egy lábasba tettem, öntöttem rá annyi vizet, amennyi ellepte. Sóztam, és morzsoltam rá egy csipet petrezselymet. Fedő alatt, közepes lángon főzni kezdtem. Amíg a pulyka főtt, megmostam, megpucoltam és feldaraboltam 4 paradicsomot, 2 krumplit és 2 cukkinit. 10 perc után a pulyka mellé tettem a zöldségeket. Öntöttem még rá vizet, és további 20 percig együtt főztem a hússal.

Amikor a zöldség és a hús is puhára főtt, az egészet a turmixgépbe tettem, és öntöttem rá a főzővízből. Tettem bele egy evőkanál olajat, és pépesre turmixoltam. Háromszor 220gr baba lecsóm lett.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása