A spenótot hetente egyszer ajánlják a babáknak, akkor is krumpli sűrítéssel. Kicsit féltem tőle, mert nem mindegyik gyerek szereti, Marcinál szerencsére nagy siker. Mivel csak egy adagot készítettem, így a mennyiségek nem lesznek óriásiak.

10dkg spenótot kis sós vízben puhára főztem 15 perc alatt. 50gr pulykamellet megmostam, megtisztítottam, felkockáztam. Egy lábasba tettem, felöntöttem vízzel, szórtam bele egy csipet petrezselymet és egy csipet sót, 10 percig főztem közepes lángon, fedő alatt. Egy krumplit megpucoltam, megmostam, feldaraboltam. A csirkéhez adtam, és öntöttem még rá egy kis vizet. További 15 percig főztem.

Amikor a hús és a krumpli is megfőtt, összeturmixoltam a spenóttal, néhány evőkanállal a főzővízből és egy teáskanál olívaolajjal. 250gr pulykás krumplis spenótfőzelékem lett.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása