Marci ma csupa zöldet evett csirkével, cukkinit és salátát ebédelt.

Egy filézett csirkemell negyedét (kb. 100gr) megmostam, megtisztítottam. Felkockáztam, egy lábasba tettem, felöntöttem annyi vízzel, hogy ellepje. Beleszórtam egy csipet sót, és egy csipet bazsalikomot. 10 percig, fedő alatt, közepes lángon főztem. Míg a hús főtt, megpucoltam, megmostam, és feldaraboltam egy cukkinit. Egy salátát leveleire szedtem, alaposan megmostam, felvágtam. A csirke mellé tettem a zöldségeket, öntöttem még rá vizet, és 15 percig tovább főztem.

Mikor a hús és a zöldség is puhára főtt, átraktam a turmixgépbe, ráöntöttem a főzővíz felét, és belekevertem egy evőkanál olívaolajat. Pürésre turmixoltam. Háromszor 200gr csirkés főzelékem lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása