Marci ma pulykát kapott, krumplifőzelékkel, amibe cukkinit és fehérrépát is főztem.

Egy cukkinit, két szál fehérrépát és két krumplit megpucoltam, megmostam, felkockáztam. Egy pulykamell körülbelül egyhatodát (100gr) megmostam, megtisztítottam, feldaraboltam. A húst a lábasba tettem, felöntöttem vízzel. Szórtam bele egy csipet sót és egy csipet kakukkfüvet. 10 percig főztem fedő alatt, közepes lángon. 10 perc után mellé tettem a zöldség darabokat, öntöttem még rá annyi vizet, hogy ellepje. További 15 percig főztem.

Mikor a hús és a zöldségek is megpuhultak, az egészet átöntöttem a turmixgépbe, a főzőlével együtt. Belekanalaztam egy evőkanál olívaolajat. Pürésre turmixoltam. Összesen kétszer 300gr főzelékem lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása