Marci ma végre a sertéshúst is megkóstolta, ami elvileg már 9 hónapos kortól adható a babának. Én színhússal, szűzérmével kezdtem, de pont ilyen jó lehet a karaj is. Egy kisebb szűzérme felét, körülbelül 100gr-ot használtam fel.

A húst megtisztítottam, megmostam, felkockáztam. Az egészet egy lábasba tettem, felöntöttem bőven vízzel. Szórtam bele egy csipet sót és egy csipet bazsalikomot. 15 percig főztem fedő alatt, közepes lángon. Míg a hús főtt, négy  nagyobb cukkinit megpucoltam, megmostam, feldaraboltam.A hús mellé öntöttem a zöldséget, felöntöttem még annyi vízzel, hogy az egészet ellepje. További 15 percig főztem.

Mikor már a hús és a zöldség is megpuhult, a turmixgépbe tettem, és mellé öntöttem a főzővíz felét. Beleöntöttem két kávéskanál olívaolajat. Pürésre turmixoltam. Kétszer 240gr húsos cukkinifőzelékem lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása