A mai finomfőzeléket répából és salátából készítettem el, csirke feltéttel kapta Marci.

Egy filézett csirkemell felét megmostam, megtisztítottam, kockákra vágtam. Egy egész salátát leveleire szedtem, alaposan megmostam, majd feldaraboltam. Négy szál sárgarépát megpucoltam, megmostam, majd felkarikáztam.

A csirkedarabokat egy lábasba tettem, majd felöntöttem négyszeres mennyiségű vízzel. Egy csipet sót és bazsalikomot szórtam a vízbe. Fedő alatt, közepes lángon 10 percig főztem. Hozzáadtam a zöldséget, és további 15 percig főztem. Amikor a hús és a zöldségek is megpuhultak, az egészet a turmixgépbe tettem, a főzővíz egészével. Belekevertem két kávéskanál olívaolajat.

Pürésre turmixoltam. Kétszer 240gr csirkés főzelékem lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása