Marci mai tízhónapos születésnapját céklás krumplifőzelékkel ünnepeltük. A cékla már 6-7 hónapos kortól adható a babának, én ma főztem először.

Három közepes krumplit megpucoltam, megmostam, majd felkockáztam. Egy fél nyers céklát megtisztítottam, megmostam és feldaraboltam. Az egészet egy lábasba borítottam, és felöntöttem annyi vízzel, amennyi éppen ellepte. A cékla édes íze miatt semmilyen fűszert nem használtam, és utólag kiderült, hogy nem is volt rá szükség. Közepes lángon, fedő alatt 20 perc alatt puhára főztem a zöldségeket.

A krumplit, a céklát és a teljes főzővizet a turmixgépbe öntöttem, és pürésre turmixoltam. Összesen kétszer 220gr kész piros krumplifőzelékem lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása