Marci a múlt hétről megmaradt borsóból készült főzeléket ebédelte ma. 250gr fagyasztott borsót és egy csirkemell felét használtam fel.

A borsót felengedtem. A fél csirkemellet megmostam, megtisztítottam, darabokra vágtam. Egy lábasba dobtam a csirkedarabokat, majd felöntöttem annyi vízzel, hogy éppen ellepje, megszórtam 1 csipet sóval és 1 csipet petrezselyemmel. 10 percig közepes lángon, fedő alatt főztem a húst. Mellé tettem a borsószemeket, további 15 percig együtt főztem a hússal. Mikor már a csirke és a zöldség is puhára főtt, a turmixgépbe öntöttem a főzővízzel együtt. Pürésre turmixoltam.

Összesen kétszer 200gr csirkés borsófőzelékem lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása