Szőlőt már kóstolt Marci konzervben, és úgy tűnt, nagyon ízlett neki. Ezért ma szőlővel ízesítettem a délutáni kukoricakását.

150gr kukoricadarát közepes lángon, gyakori kevergetés mellett főztem 10 percig 4,5dl vízben. Míg a dara megfőtt, meghámoztam, kimagoztam, és feldaraboltam 15 óriási szem  szőlőt. A kukoricakását és a szőlődarabokat a turmixgépbe tettem, és pürésre kevertem. 460gr, két uzsonnának megfelelő édes kukoricakásám lett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása