Marci az elmúlt másfél hétben hasmenéssel küszködött, ezért kizárólag almát és főtt krumplit evett. Már múlóban a baj, ezért újra rendes ételeket készítek neki. Tegnap tökből és patiszonból készítettem főzeléket, csirke feltéttel.

Egy egész tököt és egy patiszont használtam fel, mindkettő körülbelül 1kg volt. A zöldségeket megmostam, megpucoltam, a magokat kivájtam. Továbbra sincs tökgyalum, ezért az egészet lereszeltem. Egy egész csirkemellet megmostam, megtisztítottam, feldaraboltam.

A zöldséget és a húst egy lábasba tettem, felöntöttem annyi vízzel, hogy éppen ellepje. Beleszórtam 4 csipet sót és 4 csipet petrezselymet. Közepes lángon, fedő alatt 30 percig főztem. Amikor a hús és a zöldség is megfőtt, szűrővel a turmixgépbe tettem át, és öntöttem mellé néhány evőkanállal a főzőléből, és beleöntöttem 1 evőkanál olívaolajat is. Pürésre turmixoltam.

Összesen ötször 220gr csirkés főzelékem lett, a tegnapi adagot leszámítva az összeset a fagyasztóba tettem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása