A tökfélék közül Marcinak már többfélét főztem, ma a patiszont próbálta ki. Mivel ma volt a próba, ezért csak egy adagnyit készítettem, amihez egy negyed csirkemell filét és egy közepes patiszon felét használtam fel.

Egy közepes méretű patiszon felét meghámoztam, feldaraboltam. A negyed csirkemellet megmostam, megtisztítottam, felkockáztam. Egy lábasba öntöttem a csirkét, felöntöttem annyi vízzel, hogy bőven elfedje, szórtam bele egy nagyon kicsi csipet sót és petrezselymet, majd fedő alatt, közepes lángon 10 percig önmagában főztem.

10 perc után beleöntöttem a patiszont, és további 15 percig együtt főztem a húst a zöldséggel. Amikor minden puhára főtt, a turmixgépbe tettem a patiszont és a csirke darabokat, és hozzáöntöttem a főzőléből 4-5 evőkanállal. Pürésre turmixoltam a húsos főzeléket. 220gr adag készült el.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása