Marci ma éppen 9 hónapos, mostantól megint sok újdonsággal bővült a lehetséges ennivalók száma. Ma uzsonnára ezek közül a kukoricakását próbálta először, alma és barack ízesítéssel.

Bio kukorica darát vettem, 50gr-ot 150gr vízzel közepes lángon körülbelül 15 perc alatt készre főztem. Egy barackot és egy kisebb alma felét megmostam, megpucoltam és összeturmixoltam.

A kész kukoricakásához kevertem a gyümölcspürét, összesen 220gr édes uzsonnája lett Marcinak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása