Sajnos az utóbbi zöldbab főzelékek nem nagyon ízlettek Marcinak. A konzervet viszont úgy tűnt, szerette, ezért gondoltam, újra kipróbáljuk.

Egy nagy marék, 250gr zöldbabot megpucoltam, megmostam, felaprítottam. Egy negyed csirkemellet megmostam, megtisztítottam, kisebb darabokra vágtam. A csirkét egy lábasba tettem, ráöntöttem annyi vizet, hogy bőven ellepje, egy csipet sót és egy csipet petrezselymet szórtam hozzá. 10 percig közepes hőmérsékleten főztem, majd hozzáöntöttem a zöldbabot. További 15 percig a húst és a zöldséget együtt főztem.

Amikor a hús már kész puhára főtt, a zöldbabbal együtt a turmixgépbe tettem. Hozzáöntöttem néhány evőkanállal a főzővízből, és pépesre turmixoltam az egészet. 300gr csirkés főzelék készült, amiből ma 200-at adtam Marcinak ebédre, és sajnos most sem tűnt úgy, hogy nagyon odalenne a zöldbabért.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása